četvrtak, 12. rujna 2013.

HR PROBIJENA GRANICA DUG TRIDESET MILJARDI KUNA

Slavko Linic je ovo ljeto predstavio financijsko stanje vladi koje je bilo lose ali sada izgleda predobro u udnosu na sadasnju situaciju.
U šest mjeseci Vlada je zadužila državu za 21 milijardu kuna,ali najgore je sto su do kraja Kolovoza odnosno osmog mjeseca potrosili preko 82 milijarde kuna ali kamo tocno je potrosen taj novac NEMOGUCE JE DOBIT INFORMACIJE.
Najveci dio novaca je otisao MUP, Ministarstvo poljoprivrede te Ministarstva obrazovanja,znanosti i sporta.
Kad ne može Hrvatska vlada uspostaviti kontrolu nad trošenjem novaca i zaduživanjem, od sljedece godine pokušat će Bruxelles.

3 komentara:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, trebate li financijsku podršku? Treba li vam zajam?
    Ja sam Susan Benson iz Sunshine Financial Group. Zajmodavac sam i finansijski savjetnik.

    Pružamo sve vrste kredita (Persona Zajam, Poslovni zajam, Mortage zajam i mnogi drugi) Dajemo i dugoročne i kratkoročne, osigurane i neobezbjeđene kredite po pristupačnoj kamatnoj stopi od 3% godišnje. Za više informacija o našoj usluzi možete nam jednostavno pisati putem maila: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili nam poslati poruku direktno na WhatsApp ili Telegram putem: +447903159998 i dobiti odgovor u trenu.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i posvećeni smo pomoći vama u poboljšanju vaših dugoročnih i kratkoročnih financijskih ciljeva jer je vaša financijska stabilnost naš krajnji cilj.

    Puno ljudi se suočava s nevremenim financijskim izazovima, a neki od njih imaju teškoća dobiti zajam od lokalnih banaka ili drugih financijskih instituta iz nekih razloga.

    Ako vam stvarno treba rješenje za vaše financijske izazove, samo pišite mojoj firmi i mi ćemo vam pomoći s kreditom. Pomagali smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili sa financijskim teškoćama u cijelom svijetu. Kada se prijavite za nas, prijavljujete se pouzdanoj kompaniji koja brine o vašim finansijskim potrebama, naš najveći prioritet je vaša finansijska stabilnost i o vama ćete biti zbrinuti kroz cijeli proces.

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam vaš zahtjev za kredit putem:
    Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ILI;
    WhatsApp: +447903159998
    2020 © llSva prava zadržana

    OdgovoriIzbriši

  3. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši