petak, 13. rujna 2013.

CENTAR BANKA Česi uplatili 
75 milijuna kuna

Češka grupacija J&T nedavno je na poseban račun namijenjen u svrhu dokapitalizacije Centar banke po neslužbenim informacijama uplaceno 75 milijuna kuna odnosno prvi dio. Nakon što HNB potvrdi urednost transakcije taj ce novac će biti uplačen na račun Centar banke i tako će investitor ući u samu dioničku strukturu. Doznaje se i da je veliki interes manjih dioničara za sudjelovanje u dokapitalizaciji jako nadmašio očekivanja kao i sama novcana sredstva koji su sami uplatili.Sam rok za uplatu sredstava određen je na Glavnoj skupštini prije nekoliko tjedna.Do pred neki dan još nije bio poznat precizan i tocan iznos dokapitalizacije koji je uprava banke bila dužna prvo objaviti na Zagrebačkoj burzi ali skupljeno je dovoljno novca.

2 komentara:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, trebate li financijsku podršku? Treba li vam zajam?
    Ja sam Susan Benson iz Sunshine Financial Group. Zajmodavac sam i finansijski savjetnik.

    Pružamo sve vrste kredita (Persona Zajam, Poslovni zajam, Mortage zajam i mnogi drugi) Dajemo i dugoročne i kratkoročne, osigurane i neobezbjeđene kredite po pristupačnoj kamatnoj stopi od 3% godišnje. Za više informacija o našoj usluzi možete nam jednostavno pisati putem maila: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili nam poslati poruku direktno na WhatsApp ili Telegram putem: +447903159998 i dobiti odgovor u trenu.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i posvećeni smo pomoći vama u poboljšanju vaših dugoročnih i kratkoročnih financijskih ciljeva jer je vaša financijska stabilnost naš krajnji cilj.

    Puno ljudi se suočava s nevremenim financijskim izazovima, a neki od njih imaju teškoća dobiti zajam od lokalnih banaka ili drugih financijskih instituta iz nekih razloga.

    Ako vam stvarno treba rješenje za vaše financijske izazove, samo pišite mojoj firmi i mi ćemo vam pomoći s kreditom. Pomagali smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili sa financijskim teškoćama u cijelom svijetu. Kada se prijavite za nas, prijavljujete se pouzdanoj kompaniji koja brine o vašim finansijskim potrebama, naš najveći prioritet je vaša finansijska stabilnost i o vama ćete biti zbrinuti kroz cijeli proces.

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam vaš zahtjev za kredit putem:
    Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ILI;
    WhatsApp: +447903159998
    2020 © llSva prava zadržana

    OdgovoriIzbriši